Waar bent u naar op zoek?
Youtube Kanaal

Op ons YouTube kanaal vind u enkele handige filmpjes voor diegenen die niet graag een stappen-plan willen lezen.

Documentatie

Alle handleidingen zijn hier te vinden. Van mailboxen instellen tot en met Smartphone en Tablet instellingen alles bij binnen handbereik.

Online Helpdesk

Via onze Online Helpdesk kunt u als klant tickets aanmaken, ticket statussen bekijken en eventuele informatie toevoegen.

Teamviewer

Via deze pagina kunt u zowel voor Apple als Windows onze tool voor hulp op afstand downloaden.

Veelgestelde vragen

Top 5 Meest gestelde vragen .

Ik ben mijn wachtwoord kwijt.

Wij slaan uit veiligheidsoverwegingen geen wachtwoorden op. Vraag een password reset aan middels het aanmaken van en ticket.

Ik heb een ticket aangemaakt maar het probleem is nog niet verholpen.

Wij doen ons best om alle tickets zo snel als mogelijk op te pakken en af te werken. Echter kan het voorkomen dat het oplossen veel langer duurt dan verwacht. Duurt dit langer dan 24 uur dan kunt u deze escaleren via uw klantenportaal. Er zal dan binnen 1 uur contact met u worden gezocht.

Help, ik kan geen van mijn bestanden meer openen.

Grote kans dat u geïnfecteerd bent met één of andere vorm van ransomware (gijzelsoftware). Neem z.s.m. contact op met onze helpdesk. Overweeg onze dienst Sandstorm welke zeer goede bescherming biedt tegen zulke vormen van internet criminaliteit.

Mijn telefoon is gejat, ben ik dan al mijn adressen en foto's kwijt?

Dat hangt er vanaf. Maakt u gebruik van onze Hosted Exchange dienst dan zijn alle adressen bewaard gebleven. Dit geld niet voor uw foto’s. Wij adviseren altijd om een abonnement te nemen op Apple iCloud of de Google Foto’s App te installeren.

Ik ben in het bezit van een Mac, werken jullie Apps ook hierop?

Al onze diensten zijn cross-platform en werken feilloos op zowel Microsoft Windows als Apple. Laat u adviseren door een van onze specialisten.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!